• 04.06.15, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nielsen: näost-näkku suhtlus asendub elektroonilisega

Tarbijate vaatamis- ja ostuharjumusi analüüsiva uuringufirma Nielsen andmetel usub üle poole Eesti elanikkonnast, et näost-näkku suhtlus on asendumas elektroonilisega.
Margo Kurisoo
  • Margo Kurisoo
  • Foto: Julia-Maria Linna
Ligikaudu seitse inimest kümnest üle maailma (69%) usuvad, et näost-näkku suhtlus on asendumas elektroonilisega, Eestis on see näitaja 53%. Nielseni uuring Screen Wars: The Battle of Eye Space in TV-Everywhere World analüüsib kiirelt arenevat videomaastikku ja seda, kuidas tarbijad kohandavad enda vaatamisharjumusi uues reaalsuses, kus ¾ vastajatest üle maailma naudivad ühenduses olemist igal ajal ja igal pool.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele